Utmaning..........Fem saker i min.....................

Jag har (precis som alla andra) blivit utmanad av Josefin!

Dum som jag va, var jag ju tvungen att läsa just det inlägget.
Och ni som känner mej vet att jag tar utmaningar på blodigt allvar hö hö

Joråsåatte nu kör vi!

Fem saker i min frys: 
     Frusna möss (jag har orm lixom)
     Köttfärs
     Grillkorv
     Kottletter (vettefanhurdetstavasmenändå)
     Isbitar (for my drinks du vet)

Fem saker i min garderob:
     Väskor
     En transportbur till kaninen
     Skor
     En tvättkorg
     Kläder så klart Dhöööh

Fem saker i min bil:
      Vi har ingen bil just nu men skit samma. Jag låtsas
      Massa cd skivor
      Instruktionsbok
      Solglasögon
      Troligtvis en läsk eller vattenflaska oxå

Fem saker i min handväska (just nu):
       Min kamera
       Hingstens snus
       Nycklar
       Kalender
       Plånbok
       Massa annat skit, har halva huset med mej när jag går ut ha ha
    
Fem personer jag utmanar:
Jag gör som Josefin och utmanar alla som läser detta, Om du vill såklart.
Inget tvång, men lämna en kommentar om du antar utmaningen så jag får läsa dina svar!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Josefin | Shadyblonde säger:

Sv: "precis som alla andra" roligt skrivet :) och vilken tur då att du inte tvingar mig att bli utmanad igen, vilken ond cirkel det hade varit ;)

2008-09-13 @ 23:27:34
Blogg: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0